Fredagen 11 Juli


Jag klockan fem på morgonen(ungefär) Med mcdonalds colan i ena näven och Ems snubbes(Polare) solglasögon på mig..Ser jag inte gangsta ut elr ..haha...En fläskig rockstjärna som är redo för sängen haha...




Wasa med Emelie...
Som vanligt blev det smink och lite förfest...Sen bar det av till Wasa..Emelie jobbade kväll så blev en snabbis förfest..Tack vare att jag klanta mig lite också...
Alltid lika kul att gå ut med Em...
Vi tycker båda att det är rätt kul att det är sån kontrast på oss...med kläder och så...Vi är ju barndomsvänner och tänker ungefär likadant...Så på så sätt är vi lika...


På Wasa var det nice..hoppas hon också tyckte det...Träffade Ante...Så satt med honom i rökrummet större delen av kvällen...hehe

Sen vid 3 bar det av till Mcdonalds för mig, Em och Ante...

Sen dök någon polare upp till Emelie..elr ja polare och polare..Nån snubbe hon träffat tidigare..Så vi blev väl kvar utanför Mcdonalds 1 1/2 tim elr nått haha...

Sen bar det av hemmåt...Mot Ghettot hahah..
Em sov hos mig..Och jag hade lovat henne frukost på morgonen...hon skulle dra kvart över 7 och vi var hemma klockan halv 6...Och jag skulle bara VILA medans hon duscha..Yeah right..Slocknade som ett ljus ute i regnet(haha, dåligt skämt så här mitt i natten)


Jag(på Wasa)

Ante(Tha Sandman) & lilla jag(kom gärna med förslag på ett nicname åt mig när jag uppträder) =)

En väldigt lyckad kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0