God Morning

Vad f-n är det här? Vart är solen????
Jag skulle ligga ute i solen och steka idag ju...F*ck F*CK ...

Är hos min farsa ..Kände att jag behövde komma bort från stan ett tag och komma ut på landet...
Saknade min lilla kisse också...Han har legat hos mig sen kl 4 imorse...Han är såå söööt ..
Världens keligaste...
Nahe vad ska man göra nu då???När solen inte skiner...städa lite kanske?
Ska åka in till stan om ett tag och hämta ut ett paket från Megastore..Första säsongen med Girls Next Door...I'm happy, happy...Tills räkningen ska betalas haha...

Ne, nu orkar inte sitta och nörda längre...
Ska käka frulle nu...

Latte, ägg och vitlöksbröd...Yummi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0