Sex And The City-Filmen med Emelie

Emelie och jag hade ju pratat om Bio...Så blev lite halvt som halvt med det först..Men sen besätmde vi oss vid 18:00 (när hon väl fick tag i mig) att vi skulle gå på den sena föreställningen=)...

Så hon kom hit..vi fixade oss lite..(Jag brydde mig inte så mkt den dagen om hur jag såg ut)...Sen blev det donken såklart hehe...IGEN

Dock blev det lilla menyn då haha...

Sen blev det 2 1/2 tim med våra bästa vänner-New Yorkes klockrenaste singelbrudar(dock ej singlar längre)

Och sen blev det stress,stress,stress för att hinna till bussen..Och blondiner som vi är (alla gör vi våra misstag haha)så hade vi såklart kollat fel..elr kanske mest jag ..hmmm..Hehe..Sorry

Så blev Taxi hem till Ghettot
Men så här kul hade vi

Jag(Men gud så snyggt ,kunde inte klänningen åka ner lite MER, så lite MER av Bh:N syns..)haha
Har försökt sex and the city ala Casuall(?)(ledig på svenska, ska det stå) hehe...
Snyggt med Emelies skugga då och kameran haha...



Alltid lika söta Em...Gangsta ala chic=)
Så här duktiga är vi att ta kort ihop


I'm Superwoman

Bjuder på en Svullo-bild hehe...Ronald Mcdonald and I have been dating for a while now..I think it starts to get serious...=) hahah

Sen blev det Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0