Work Out

Wooohhooo..Rent ut sagt..

Precis varit och lagt om mitt sår...Och det är nästan ihopläkt..I'm sooooo Happy...Snart får jag bada igen och duscha normalt...Asså hela kroppen på en ggn...Inte bit för bit...

Nu är första dagen på mitt nya liv..
Sitter här med ett glas med smoothie...(Vanilj yoghurt(lätt), musli, blåbär och hallon..Mixat...Och en kopp kaffe+ ett glas silica...=)
Bitch, I'm gonna be fuckin beautiful hahaha...

Ska snart ut och powerwalka...
Ska försöka väcka Josip och dra med han ut...men han svarar inte på mina sms...Antar att han sover...Han brukar det så här dags...

Annars får jag fylla telen med massa schysst musik..För ut ska jag..

Ciao...




This is My Goal...HAAH

(sOM kENDRA...hON med brillorna=)  )

Ne, nu blire frukkost(dricka) och Girls Next door...Sen Powerwalk och carmen electra

Kommentarer
Postat av: matilda

haha jag kommer :p

2008-07-21 @ 16:50:56
URL: http://nyfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0