God Afton

Hellu

Fuck jag borde sova ju..Ska ju upp tidigt imorgon...

Sitter och lyssnar på Rockstar med Nickelback(?)...Love it...

Idag har det inte hänt så jäkla mkt faktiskt,...
E hemma från landet nu iallafall....Skönt att komma bort till lugnet ett tag...

Satt uppe till sex imorse och skrev massa...Sen sov jag till 2 med min kisse,..
Var ju riktigt skitväder i morse..jäklar vad det dundra utanför fönstret..Grått och spöregn...
Haha vetifan vad gjorde med min tele imorse(när jag sov)..Men när jag vaknade upp så låg den i 3 delar..Hade plockat ut batteriet och allt haha...Why, liksom...
Har för mig att larmet ringde och att jag fick spelet på telen...Haaha...


Har haft lite spa kväll så här på kvällen... Fixat hår och naglar...Sökt lite jobb...Ska lägga mig nu och somna till Sex And The City elr Girls Next Door inte bestämt mig än...=)

Imorgon blir det att kliva upp tidigt...Planen är att gå upp vid 8...Och gå en långpromenad...=)
Sen äta frulle..Gå till sjukan...Hem och träna..Sen ner på på stan och söka jobb...Det är planen iallafall..

Vad skan i göra?...

Sleep Tight...

Ah, just det kollade på min nya träningsvideo förrut med Carmen Electra..Har den första i hennes serie..Kan verkligen rekomendera dom...Så ska träna mitt första pass med Carmen Electra imorgon=D...
Hon är så förbannat snygg ju...Kommer aldrig låta min famtida pojkvän se den träningsdvd:n haha..=)


XOxo DollFace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0