Min Lördagskväll-Love it

Yo dudes

Vad gör ni? Ni som inte festar...

Själv så är jag på landet den här helgen..Ingen lust att festa för fem öre...
Festa hela förra veckan...

Dock har jag druckit ett glas vitt vin ikväll...*Don't ask me why*


Har suttit och rensat datorn och kollat massa gamla bilder...Kollat genom lite av mina gamal bloggar också...Ska snart sätta mig och kolla på Sex And The city och svulla som F-N...Rent ut sagt haha...Ska äta chips och dipp och Mintkrokant(Marabou)...På måndag blir det allvar...Då är det powerwalks varje morgon och kväll..=)


Var hos Emelie förrut och pratade lite..Innan hon skulle ut..
Blev även bjuden till Grillning"förfest" den 20 Augusti .Man tackar...Första dagen på Augustifesten...Rix FM..är ju då..Och jag börjar skolan den 21 ...Bra där haha...Så ska bli jäkligt nice...Har alltid kul med den bruden=)Bondtöserna ..det e vi det haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0