Onsdagen 9 Juli

Blir lite tillbaka blickar från förra veckan=)

I onsdags så skulle det egentligen blivit en slappar dag.. Men blev ikke så hehe...
Soffe(Sofie) frågade om jag skulle ut....Och lätt att jag är på hehe...
Så förvandlats på 1 tim ungefär från att se ut som ett sunkigt troll/Trashbrud i utkletat smink, oborstat hår och mjukiskläder..Till en rätt ok brud i vit klänning och höga skor...Haaha...


Kom till Soffe runt 21:30 cirkus...Skulle jag tro...

Vi förfesta lite elr ah snarare hävda i oss det..Hehe...Blev 4 cider(4,5) och ett glas vitt vin(dricksglas) innan Wasa

Sen vandrade vi nerråt stan...

Var en jäkla massa folk där iallafall..=)

Vi drack, dansade , spenderade tid i rökrummet  och sen käkade korv mitt uppe i allt haha,...

Jag drog väl runt halv 3...Tappade bort Soffe...Så tog en Taxi hem...

Asbra Taxi chaffis...Han var jättetrevlig och väldigt seriös....
Fick ta med mig en korv i bilen också haha..om jag inte åt den i bilen..Lucky Me..haha

Så blev 2 grillade korvar den kvällen hehe...Asgott...Mat är MYCKET godare på fyllan elr dagen efter...

Och supergulliga Soffe lånade ut 300kr till mig den kvällen..För att jag skulle ta mig hem och så...Så jädrans busigt..Och jag skäms över att hon inte fått tillbaks dom än..Men på lördag ska du få dina cash Soffe...Har ju dig på Msn nu =) hehe...

Tro mig stans skönaste brud är vad hon är..Jag hoppas att vi kan upp kontakten lite mer...Vi hade ju så sjukt kul förr...i högstadiet...Världens team var vi hehe... =D


Soffe & myself...Too much to drink

En Ful(lish bild på mig i profil..Haaha...äsch den bjuder jag på...=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0