Why?

Varför så in i h-lvete detaljerat för?

Anders Eklund(Aftonbladet)


"Julljusstakarna står fortfarande kvar i fönstren i dubbelmördaren och våldtäktsmannen Anders Eklunds lägenhet.

I lägenheten hittar polisen mängder av porr, använda flicktrosor och djursexfilmer.

Längst upp i tvåvåningshuset i Torsåker bodde Eklund i sin enrummare.

Innanför dörren, i hallen hänger hans ytterkläder. På väggen sitter ett nyckelskåp fullt med nycklar. Uppe på skåpet står en trasig kikare. På golvet ligger en grå matta med texten "Välkommen".

I det trånga badrummet till höger finns toaletten, en dusch och handfat. På plastmattan på golvet står en vit korg med smutstvätt.

I det stora rummet med sluttande tak finns både tv, säng och kök. För att dela upp golvytan satte Eklund ut bokhyllor mitt i rummet.

På mattan bredvid Anders Eklunds säng ligger högar med porrtidningar. På byrån står en urdrucken ölflaska.

Mitt i rummet har han möblerat med en grå skinngrupp framför tv:n. Kläder ligger slängda i sofforna. På soffbordet står två tomma flaskor Trocadero.

I garderoberna ligger flera kassar med porrfilmer. Också byrån är full med porr - och med trosor. Även i städskåpet hittas flera par trosor - såväl nya som använda"


Han har misshandlat och försökt våldta ett antal kvinnor/barn/tonåringar...
Han har barnporr i lastbilen..Djurporr hemma och vanlig porr...Massa porrtidningar...

Okej, om en snubbe har porrfilmer och porrtidningar ..det är en ´SAK...
Men barnporr och djurporr..Fler än jag som ser det stora felet?

Och hans advokat...(tror det var han) sa på tv igår att han inte kommer få fängelse om han nu har en störning...
Men det är väl klart som fan att han ska sitta inlåst...Han ska har vård och straffas...
Han borde egentligen inte få leva..Tar man liver från en annan människa..så ska man inte ha rätt till nått eget...

Jag menar så istället för 10 års fängelse(elr vad det är) så ska han få ett års vård?är detta ett skämt elr?

Vad tycker ni ?


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag vet faktiskt inte,hittade henne på youtube...:S

2008-07-19 @ 22:03:25
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: katarina

djurporr, fyfan, asså det e ju för hemskt :O:O

allt den idioten har gjort är hemskt men eftersom jag ÄLSKAR djur, blir jag ju jävligt arg när man hör om sånt :(



/ Katarina :)

2008-07-20 @ 19:24:38
URL: http://wwwkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0