Dagen efter

Somsagt var ju lite småseg på morgonen där...Men tog mig upp..och drog på mig det trashigaste jag hade Haaaha..
En Britney tofs, min superkorta, sönderblekta jeanskjol, ett hello kitty-linne och mina rosa sandaler...
Och skulle bara gå till Mcdonalds...Och köpa med mig mat hem...
Men ack så fel jag hade hehe...
Jag och Josip bor ju typ grannar...Så hans syrra stod och rökte på balkongen(Josip sov fortfarande, vill tillägga att klockan var 1 ) Haha...Så hon haffade mig frågade om jag ville dra till Lkpg och käka på Burger King...Jao, det kan jag=)

Så Jag, Josip och hans syrra drog till Lkpg...Dock blev det ingen Burger king(dom byggde om) så blev en shoppingrunda och gamla hederliga Mcdonalds=)...Dock var man inte så hungrig när man väl fick krubbet...Var ju 2000 grader ute ungefär=)Inte för att jag klagar direkt=)...

Big Mac för alla och alla fick ett rosa glas(var bara tvungen att tilläga dethahah)...(Josip fick ett grönt)
(Intresting shit huh? haha

Jag shoppade dock inget(NO cash)..men fick en gratis bok av en snubbe som han hade skrivit...Haaha..Alltid nått=)Huvudsaken är att man kommer hem med nånting haaha..


Sen blev det hem till lilla staden igen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0